איך לדעת אם אני מאוהבת או סתם דלוקה המדריך לאהבה

איך לדעת אם אני מאוהבת או סתם דלוקה המדריך לאהבה

כל העולם כולו עוסק במלאכת החיים ובמרכזה אהבת אמת וגבר שכל אישה מבקשת. בכתבה הזו תשובות לשאלה איך לדעת אם אני מאוהבת או סתם דלוקה המדריך לאהבה.

כל אחת רוצה את הגבר שלה איך לדעת אם אני מאוהבת בו על באמת? 

אהבה רומנטית היא יעד מרכזי עבור נשים רבות בישראל.  אנו גדלים לאור האהבה כיסוד חשוב בחיינו. בין אם הייתם מאוהבים בעבר או עדיין לא התאהבתם בפעם הראשונה, אולי תחשבו על האהבה הזו כפסגת החוויות הרומנטיות – אולי אפילו פסגת חוויות החיים. אבל מה קורה כאשר אישה מתלבטת אם היא באמת מאוהבת בגבר או סתם יש לה קראש?.

עוד באתר איך להיות ליידי אמתית המדריך שלך להיות גברת

מודעות גוגל 



האם זה כבר קרה לך בעבר?. המבט של גבר שפשוט קורא לך אל חיקו. את סקרנית לגביו. אבל את יודעת שזה הרבה יותר מזה. הוא יכול להיות בעלך?. הגבר של חייך. זה שיהיה האבא של הילדים שלך. זה שבעבורו תהפכי לאיש

צמרמורת ופרפרים בבטן סימנים לאהבה בין אישה לגבר 

אז קודם כל בואו נראה מה ההבדל בין אהבה אמתית לבין סתם משיכה. לאחר שנבין את ההבדל נוכל להתמקד בתשובה האם את באמת מאוהבת בו.

איך לדעת אם אני מאוהבת או סתם דלוקה המדריך לאהבה

איך לדעת אם אני מאוהבת או סתם דלוקה המדריך לאהבה

התאווה היא משיכה עזה לאדם אחר. במיטבה, המשיכה יכולה להיות הדבק שמושך אותנו לגבר ומאפשר חיבור פיזי עמוק. במקרה הגרוע ביותר, המשיכה, זו שאנו מתארות בתור, אני דלוקה עליו, מונעת מאידיאליזציה והשלכה של מה שאנו רוצים לראות ולא מהמציאות של האדם והמצב. בנוסף, זוהי תפיסה שגויה פראית ומסוכנת שתאווה מתמשכת היא הציפייה למערכת יחסים ארוכת טווח.

מה אנחנו בכלל יודעות על אהבה והתאהבות בגבר? 

אהבה היא קצת יותר מורכבת. אחד הנושאים הפופולריים ביותר בספרות ובאמנויות, אהבה על כל תענוגותיה וסבלותיה הופיע לעתים קרובות בגדר תעלומה, שהוגדרה במספר אינסופי של דרכים במהלך ההיסטוריה האנושית. מנקודת מבט של התקשרות, אהבה היא צורך אנושי בסיסי ששומר אותנו קשורים לאנשים החשובים ביותר. התקשרות בטוחה ואוהבת עם בן זוג רומנטי כרוכה בחיבה עמוקה, אמון וקבלה של אדם, פגמים וכל זה.

מודעות גוגל 




 

גבר רציני איזה מערכת יחסים הוא רוצה? 

כאשר אנו חושבות על כל מערכות היחסים בחיינו, קל לראות שיש סוגים שונים של אהבה. אנחנו אוהבותם את המשפחה שלנו, את חיות המחמד שלנו, את החברים שלנו ואפילו את הקריירה שלנו.

אנו מוצאות הגשמה מכל אחת ממערכות היחסים הללו, וזה הופך אותן לחשובות לאושר הכללי שלנו. עם זאת, אהבה רומנטית היא המהות האמתית של החיים.

ישנם שני סוגים של אהבה רומנטית: אהבה נלהבת ואהבת חמלה, המכונה גם אהבה מלווה. כאשר משלבים את שני הסוגים הללו, יוצרים מערכת יחסים אידיאלית מלאה במחויבות, אינטימיות ותשוקה פיזית. אז רק צריכה להבחין מה נכון לאותו רגע ומה מתאים לך. את אישה, מלכה של החיים. רק צריכה לבחור.