בעלת החלומות פרק אחרון לצפייה ישירה: בקרוב אגיע רחוק?

בעלת החלומות פרק אחרון לצפייה ישירה: בקרוב אגיע רחוק?

כמה אפשר להפתיע בעלילת סדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה? מסתבר שהרבה ובענק! קבלו את בעלת החלומות פרק אחרון לצפייה ישירה: בקרוב אגיע רחוק? לקראת עונה 2 בהוט. כל הסודות נחשפים ומעמידים את הדמויות בפני דילמות בלתי אפשרויות! צפו בווידאו באתר.

בעלת החלומות פרק אחרון לצפייה ישירה

בעלת החלומות פרק אחרון לצפייה ישירה

לקראת עונה 2 בעלת החולמות – סוף לסיפור ? ממש לא !

אזהרת ספוילר- כל מה שרציתם לדעת על פרק סיום העונה של הסדרה אשר כבשה את ישראל. זה שהיא משודרת ב HOT VOD כולם יודעים. אבל מה שאתם חייבים לדעת שכבר עולה בקרוב עונה 2 בעלת החלומות. עכשיו לפרק הסיום. הסדרה משודרת בערוץ הוט בידור וב-HOTVOD.

עוד באתר איך לפייס את בעלי?

בפרק אנחנו מגלים מי הרוצחת. האם היא תבוא על עונשה? לא בטוח.  כי באומנות כמו באומנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה. אחרי שבפרקים הקודמים

אז אחרי שבפרקים הקודמים לירן ויודי הופכים מאויבים ל.. שותפים. ואחרי שלמדנו ששני שילמה לשירלי בשביל ההפלה וצחי לא ממש נקט עמדה חד משמעית כפי שהיה מצופה ממנו. נשארנו עם הסעודה האחרונה- בלי משטרה, בלי עורכי דין ובלי תקשורת בתוך מערבולת של סולחה לצד מלחמה. הגיע הזמן לספוילר סיום העונה. 

מקום לדאגה לקראת העונה השנייה

בסוף העונה הראשונה הגיבורים נמצאים על פרשת דרכים. כולם עבדו על כולם. אין נפש אחת בכל הסדרה שאפשר להגיד עליה שהיא נפש טהורה. מי שלא רימה בפרק האחרון בטח שיקר בפרק הראשון. מי שלא חלם בסדרה כולה, מצא את שבר החלום בסיום העונה הראשונה. ככה זה בבעלת החלומות לצפייה ישירה פרקים מלאים :

When you've got to choose Every way you look at this, you lose.

כי אם גברת רובינסון יודעת את זה, אז בטח גם נירה, נור, רוז, נירה, יודי וכל החברים כבר למדו את זה מזמן. כאן אף אחד לא מרוויח לאורך זמן. כי הקלחת הזו היא "כמו גומה סביב עץ- אתה סותם אחד מצד אחד ומצד שני פורץ." וזה קורה גם אם יהודה קשור בנפשו לרוז, סליחה לנור. גם אם נירה ( צופית גרנט) רוצה הכי טוב בשביל עצמה. 

 

צפו בווידאו לקראת שידור פרק אחרון בעלת החלומות עונה ראשונה. אהבתם? חכו לעונה 2 היא כבר בדרך!