גלריית תמונות רוחניות יפות להורדה

גלריית תמונות רוחניות יפות להורדה

אחד המוטיבים הוותיקים של האנושות הן תמונות עם השראה סביב נושא הרוחניות. הן בעיקר עדות לעושר תרבותי ובהווה כמיהה וערגה לכל מה שאינו חומרי. בחיפוש אחר המופלא ותחומים רוחניים אספנו עבורכם גלריית תמונות רוחניות יפות להורדה. 

גלריית תמונות רוחניות יפות להורדה

גלריית תמונות רוחניות יפות להורדה

הרוח והנשמה בראי המדע המודרני

הרעיון שרוחניות היא ממד חשוב בהתנהגות אנושית אינו חדש בעבודה סוציאלית או במקצועות מסייעים אחרים. זיגמונד פרויד (1928) קבע כי כל האמונות הרוחניות והדתיות הן תחזיות של משאלות לא מודעות, או אשליות. תיאורטיקנים אחרים של מדע ההתנהגות המוקדם ראו אחרת את תפקידה של רוחניות כהכרחי להתפתחות בתחומים רבים של האנושות ובמישור האישי כמובן, כמסייעת להגשים מטרות, הקניית שלווה אישית ורוגע. כל אלו משמעותם איכות חיים טובה יותר. 

תמונות רוחניות להורדה

תמונה בנושא עוצמה ורוח נשית

תמונה בנושא עוצמה ורוח נשית

תמונות להורדה בנושא מודעות פנימית ואישית

תמונות להורדה בנושא מודעות פנימית ואישית

להורדה תמונות בנושא רוחניות

להורדה תמונות בנושא רוחניות

נשים, רוח ורוחניות

המאבק לשחרור מגדרי ברחבי העולם מוצא ביטוי גם בתמונות ספיריטואליות והבלטת מעמד האישה ועוצמתה. אם עד אמצע המאה הקודמת היינו עדים בעיקר לציטוטים בנושא עוצמה נשית. הריי שבאומנות המודרנית אנחנו מוצאים את הרבה יותר ביטוי לנשיות ורוחניות באמצעים ויזואלים, תמונות וסמלים. מכיוון שעד אז הרוחניות יוצגה מנקודת מבטם של גברים . כידוע נקודת מבט גברית זו מציגה תמונה לא מדויקת של חיי הנשים. יחי השינוי הגדול. 

 

מדוע אנשים אוהבים תמונות עם השראה רוחנית 

 אור הרוחניות וההתפתחות האישית , עשויים להידמות לקרני השמש המסננות דרך חלון ויטראז 'ומאירות את הגוונים השונים והמורכבות של הנפש. אבל הוא מאיר את הסדקים שלה. הן מאפשרות לנו לקחת פסק זמן מכל מה שהוא חומרי, כספי או דיגיטלי ולהביט אל תוך הנפש פנימה. הרוחניות מביאה לידי ביטוי את עוצמת הנפש האנושית, את היופי והטוב שבאישיותנו על ידי איכות המחשבות והפעולות שהיא מעוררת.

בעמוד זה עיצובים גלויות ותמונות בנושא רוח, נשיות, מיסטיקה ועוצמה פנימית. לצד תמונות יפות רוחניות או תמונה לסלון בנושא רוחניות וספיריטואליות. עוד באתר ציטוטים מעוררי השראה לנשים, שירי האהבה הגדולים של האנושות.