מקומות רומנטיים בישראל טיולים ומסלולים לאוהבים

מקומות רומנטיים בישראל טיולים ומסלולים לאוהבים

מי לא אוהב לצעוד ביחד ולהגיע עם בת או בן הזוג למקום יפה עם נוף?. ללכת יחד בשבילים האוהבים, להחזיק ידיים ולצלם תמונה למזכרת?. על מנת שאוהבים יוכלו לטייל בחיק הובע ובמקומות היפים בישראל לקטנו עבורכם אוסף של טיולים מומלצים בזוג מה בכתבה?. מקומות רומנטיים בישראל טיולים ומסלולים לאוהבים.

לחיי האהבה מקומות רומנטיים בישראל 

לא משנה אם אתם במרכז, בצפון הארץ או בדרום. תמיד יש מקום לאהבה. מסלול לטייל יחד עם מי שאוהבים. אז לאן נטייל בשבילי הרומנטיקה?. אספנו עבורכם שלושה מסלולים שכל אחד ייהנה לפסוע בהם, להחזיק ידיים ומה נגיד לפני שנצא לדרך?. לחיי האהבה.

לבקר ביחד בית ראובן שעות פתיחה ושבת ישראלית

בצפון מסלול עמק הבוסתנים  עין זיוון, צפון רמת הגולן הטיול לאוהבים 

מסלול טיול מעגלי ב'עמק הבוסתנים', הינו קצר וקל המתאים למשפחות. תחילתו ב'מצפה רונן' (מצפה קוניטרה) מזרחית להר אביטל על כביש 98.

כמה נלך?. אורכו המלא של המסלול הוא קילומטר אחד בלבד. עייפים או רוצים לעצור לצילום משותף?. לאורכו ספסלי נוף למנוחה ופינות חמד לעצירה בטבע. לאורך המסלול ניתן להבחין מכיוון מזרח, על גבול ישראל סוריה במבנים לבנים של מחנה האו”ם הגדול. מה עוד נראה?. עיירה קונטרה הישנה, מאגר קונטרה ותילי הגעש בצד הסורי.

בסיום המסלול מומלץ לשלב סיור עצמי ב'פארק הוולקני' במחצבת אביטל המשוקמת, הממוקם בסמוך לעמק הבוסתנים, באתר שהינו הר געש רדום- ניתן לראות דגמי הרי געש, הממחישים את הפעילות הגעשית.

איך מגיעים: על כביש 98 מגיעים למצפה רונן, מזרחית להר אביטל, מחנים ומשם יוצאים למסלול המעגלי. כמה עולה כניסה?. בחינם.

במרכז מקומות רומנטיים לזוגות  בואו לטייל ביחד בתל אביב

מחפשים מקומות רומנטיים לזוגות במרכז? אז בואו נצא יחד ונכיר טיול רומנטי במרכז הארץ. נכון, יש צורך להזמין מקום מראש, אבל כדאי לכם להגיע, במיוחד באמצע השבוע לפארק אפק סמוך לראש העין. המקום מוצל וישנן בריכות שכשוך, הנוף מהמם ובמרכז הפארק יש אגם רומנטי עם נקודות תצפית. לא הייתם עדיין?. צאו לדרך!

טיול רומנטי במרכז עם אגם פריחה ונופים

טיול רומנטי במרכז עם אגם פריחה ונופים

נוסעים לאילת או לדרום? הכירו מסלול קצר ורומנטי לצפייה בזריחה או בשקיעה

עדי מטמון ממושב עין יהב בערבה התיכונה, מורה דרך מוסמך, ארכיאולוג וחקלאי, ממליץ על מסלול המוביל לתצפית יפהפייה.

מסלול רגלי לתצפית של גבעת חצבה- מסלול מעגלי קצר ורומנטי, מומלץ לצאת בשעות הבוקר המוקדמות כאשר הציפורים משכימות קום, או כשעה לפני השקיעה ולהיכנס לתוך הלילה, המאפשר צפייה בבעלי החיים במדבר. יוצאים מצומת עידן ברכב, פונים שמאלה על כביש 224 לעבר מעלה עקרבים ושוב שמאלה לכיוון תמר המקראית. כעבור מספר דקות מגיעים לחניון גבעת חצבה, חונים מימין למעגל קרוואנים. מתחילים לצעוד שמאלה לפי הסימון האדום, בעלייה מעט תלולה, לעבר פסגת הגבעה שצורתה כצורת הטרפז שבראשה.

לאחר כקילומטר, מגיעים לפסגה השטוחה שם נגלית תצפית המשקיפה לעבר האזור כולו.

הרי אדום, גבול ירדן ישראל, רכס חצבה וניתן לראות אפילו את המכתש הקטן. כיצד נסיים את המסלול?. יורדים בשביל המסומן שחור לעבר דיונת החול וממנה דרך השביל המסומן אדום בחזרה לרכב.

מה רושמים ב waze? גבעת חצבה. למי הטיול מתאים: לכל הגילאים, מומלץ לזוגות. כמה נלך?.  2 ק"מ. משך הטיול כשעה.