שלדג סדרה טורקית איפה אפשר לראות ערוצי סדרות טורקיות

שלדג סדרה טורקית איפה אפשר לראות ערוצי סדרות טורקיות

אם טרם צפיתם בפרקים המלאים עם תרגום עברית אז אתם ממש לא בעניין. מה בכתבה?. שלדג סדרה טורקית איפה אפשר לראות ערוצי סדרות טורקיות בכבלים לוויין ובאינטרנט כל האפשרויות לצפות בדרמות טורקיות לצפייה ישירה ספוילרים ווידאו.

בימים אלו משודרת העונה השנייה, פרק רודף פרק והאירועים נסובים סביב דילמות בחברה הטורקית, השלכת נשים, הדרתם מהמרחב האקדמי וכמובן – כסף וכח ועוצמה, מוטיבים אופייניים לדרמות טורקיות לצפייה ישירה. 

שחקנים עלילה תקציר סדרה שלדג סדרה טורקית איפה אפשר לראות ערוצי סדרות טורקיות

אפרה סראקוג'לו ומרט ראמאזן דמיר, מככבים יחד בדרמה בלתי נשכחת שתרתק אתכם למסך ומספרת על בעלים של אימפריית תכשיטים גדולה המחליט לחתן את נכדו הסורר פאריט עם בתו של איש עסקים עשיר אך רגע לפני טקס הנישואין.

עוד באתר תפילה לשלום החיילים שיחזרו בשלום

אבל דבר איום ובלתי צפוי מתרחש לפני טקס החתונה. האהבה פנים רבות לה. מה קרה?. פאריט מתאהב באחותה של הכלה המיועדת. מה מניע אנשים בחיים?. תשוקה, שנאה ואהבה וכאשר הם משתלבים אחד בשני רק דרמה טורקית לצפייה ישירה יכולה להביא למסך את העוצמות. 

מה קורה בסדרה?. חייהן של שתי האחיות משתנות לנצח כאשר פאריט מחליט להתחתן עם אחות הכלה ומכניס אותה למשפחתו המלאה בבגידות, שקרים וסודות.

השלדג לצפייה ישירה איפה אפשר לראות את הסדרה הטורקית

השלדג לצפייה ישירה איפה אפשר לראות את הסדרה הטורקית

האם סייראן תצא ללימודים או תישאר עוד אישה לא משכילה בדרמה טורקית?. 

קאזים ממשיך לנסות להכריח את סייראן לוותר על הלימודים שלה. גולגון מנסה לנחם את סייראן שמרגישה פגועה מהיחס של פריט כלפיה. זה מה שצפוי בשידור פרק 139 שלדג לצפייה ישירה. 

פרק 140 שלדג מה קרה שפריט חוזר שיכור?. 

פריט חוזר הביתה שיכור ופולט סוד באוזניה של איפאקאט. איפאקאט מזהירה את סולטאן לפני הגעתה לאחוזה ומבהירה לה מה מותר לה להגיד. תוך איומים קאזים מאלץ את סולטאן לספר לו מה היא מסתירה.

פרק 125 שלדג עונה 2 ההפתעה הגדולה

בני קורהאן מופתעים מהשינוי של אורהאן. איפאקאט מכנסת את כל המשפחה להתייעצות בנוגע לנוקט וקאיה. סייראן מנסה להסביר לקאיה את הסיבות ליחסו של פריט כלפיו. הגעתו של קאזים גורמת למתח באחוזה לגבור

השלדג תקצירי פרקים ועלילת השבוע בדרמה הטורקית 

זה לא הולך להיות שבוע פשוט לחובבי הדרמות הטורקיות לצפייה ישירה. הנה מה שצפוי לנו ואמור להשאיר את הצופים במתח. בפרק 115 שלדג, פריט מציע לסייראן לעזוב יחד. ריב גדול מתפתח בין אסמה לקאזים. פריט נפרד מבני משפחתו. וזה עוד כלום כי בפרק 116 השלדג העלילה מקבלת תפנית. מה עושה פריט?. מתעמת עם אורהאן ונשבע שלא יעצור עד שימצא את סייראן. אורהאן מספר להאליס שטאריק איים עליו בחייו של פריט. קאזים נפגש עם זרין ופריט עוקב אחריו

פרק 104 שלדג ההכנות לחתונה

פריט סוף סוף זוכה לתמיכה והגנה מצד אביו. המשפחות יוצאות להכין את סונה לחתונה, אך היא מתקשה לשלוט ברגשותיה. טאריק ופקיט שוב מתעמתים

הפתעה של הרגע האחרון פרק 105 השלדג לצפייה ישירה ערוץ הדרמות הטורקיות +

בעוד סונה נערכת לקראת חתונתה, אבידין ממשיך להתייסר מהמצב. אבידין, בעזרתו של פריט, פולש לחתונה של סונה ומפתיע אותה ברגע האחרון.

מה קורה בפרק האחרון של השלדג בסוף שבוע קבלו את פרק מספר 106 

סאפט וקאזים מגיעים לאחוזה ודורשים מהאליס להשיב את סונה וסייראן. פריט לוקח את סייראן, סונה ואבידין למקום שבילה בו בילדותו. האליס מטיח בפואט עלבונות קשים. טאריק ואנשיו ממשיכים לחפש את פריט וסייראן

הכירו את ערוצי השידור פרקים מלאים עם תרגום עברית דרמות טורקיות לצפייה ישירה 

איזה ימים יש פרקים חדשים?. ראשון עד חמישי בכפוף ללוח שידורים
באיזה ערוץ אפשר לראות את הסדרה השלדג לצפייה ישירה?.
ערוץ הדרמות הטורקיות+ איזה מספר ערות זה יוצא?. אפיק 10 yes, ערוץ 36 בהוט. פרטנר tv לחצו 39 בשלט ואילו ב סלקום tv זה ערוץ 44.

מודעות גוגל


השלדג פרק 47 תקציר הסדרה

המשפחה נערכת לארוחה החגיגית שמארגן פריט, וגולגון ואורהאן מנסים לרכך את עקשנותו של קאזים. האטוץ' נוסעת לאחוזה לנזוף בהאליס. פריס מאושר עד הגג עם סייראן בקניות לערב האיחוד עד שנתקל בפלין וסרטר. כ' עב'.  

צפו בווידאו שלדג פרק 47

צפו בווידאו שלדג פרק 47

פרק 48 שלדג לצפייה ישירה

פריט וסייראן ממשיכים בהכנות לקראת ערב השנה החדשה. האטוץ' מנסה לשכנע את קאזים העיקש לבוא לאירוע החגיגי. פריט מתאכזב קשות מהיעדרו של האליס. 

הפרקים החדשים תקציר הסדרה שלדג אהבה ותנאים של רומנטיקה

פרק 52 השלדג מה חדש השבוע פרקים חדשים שלדג
לאחר תחנונים רבים פריט מספר לסייראן מה ראה שהעציב אותו, ותגובתה מחמירה את מצבו והוא מנסה למצוא נחמה אצל דפנה.

זה קורה בפרק 53 השלדג
מה חדשה השבוע בסדרה הטורקית?. פריט לוחץ על פלין לספר לו מה קורה בינה לסרטר. פריט חוקר את סולטאן לגבי איפאקאט. המתח בין פריט וסייראן גובר בעקבות הצעה העבודה של דפנה.

רוצה אהבה?. אלו התנאים שלי! פרק 54 השלדג
מי שצופה בסדרה פרקים מלאים שלדג לצפייה ישירה, עומד לקבל פרק לפנתיאון. פריט לוחץ על סייראן להתקדם למערכת יחסים רומנטית והיא מציבה תנאי בתמורה. איפאקאט המבוהלת מספרת לאורהאן על החשד שפריט יודע עליהם. פריט נוסע להיפגש עם סרטר ופלין חוששת לחייו.

 

מה המשמעות של השלדגים במיתולוגיה היוונית ואיך זה קשור לסדרה הטורקית?.

היוונים הקדמונים האמינו שהאלים הפכו שני מאהבים מבולבלים לשלדגים – או "ציפורי חלציון". הודות לסיוע מיסטי, הציפורים הללו ייהנו ממזג אוויר רגוע במהלך תקופת הקינון שלהן. גם היום, לדייגים רבים יש הדים לסיפור הזה בשמותיהם המדעיים. אז אם חיפשתם מה ההשראה לשם הדרמה הטורקית כנראה שאהבה מבולבלת היא התשובה. 

סיקור דרמות טורקיות באינטרנט, ערוצים ושעות שידור. הכתבה על סדרות טורקיות לצפייה מוקדשת באהבה גדולה לעיר נעוריי אור יהודה ולקהילה הטורקית אשר חשפה אותי לתרבות מפוארת ומאכלים טורקיים טעם גן עדן. תודה לכולם!