תתקשרי לג'יין סרטי נשים 2022 העצמה מומלץ בקולנוע

תתקשרי לג'יין סרטי נשים 2022 העצמה מומלץ בקולנוע

העצמה נשית היא לא רק סיסמא היא מתורגמת לסרטי קולנוע מומלצים. בעידן שבו למגדר יש השפעה על חיינו, הקולנוע משקף לנו את החיים ואף מאיר אותם בסרטים מומלצים. על נמליץ בפינת ביקורת סרטים חדשים?. תתקשרי לג'יין סרטי נשים 2022 העצמה מומלץ בקולנוע . צפו בווידאו בסוף העמוד.

מומלץ בבתי הקולנוע תתקשרי לג'יין לצפייה סרטי נשים 2022

הסרט מתמקד בסיפורן האמתי של 'הג'ייניות', קולקטיב נשים מחתרתי שפעל בשיקגו בשנות ה-60 על מנת להעניק בסודיות הפלות בטוחות עבור כ-12,000 נשים ונערות.

הסרט מסופר מנקודת מבטה של ג'וי, אישה מהפרברים ואם לנערה חריפה ביותר. חיי המשפחה המאושרים של ג'וי בהם היא משתפת את חברתה הטובה ביותר, לאנה, יוצאים מאיזון כאשר ההיריון לו ציפתה כל כך מסכן את חייה.

תתקשרי לג'יין סרטי נשים 2022 העצמה מומלץ בקולנוע

תתקשרי לג'יין סרטי נשים 2022 העצמה מומלץ בקולנוע

עוד באתר העצמה נשית תמונות ציטוטים ברכות האוסף השלם

מי משחק בסרט Call Jane?

אליזבת בנקס
סיגורני וויבר
קייט מארה
כמה הזמן סרט? 121 דרות
מי הבימאית? פיליס נייג'י
ז'אנר קולנועי דרמה, היסטוריה

העלילה משנות השבעים רלוונטית למציאות שלנו היום

נדמה שהסרט 'תתקשרי לג'יין' נוצר בדיוק לתקופתנו. עלינו רק להסתכל על העשורים שקדמו לפסק הדין של רו נגד וייד, בו בשנת 1973 קבע בית המשפט העליון בארצות הברית שהפלות הן חוקיות – על מנת להבין כיצד מעמדן של הנשים יכול להשתנות במידה ופסק הדין ישתנה – וזה בהחלט יכול לקרות. הפלה נחשבה בעבר לפשע בכל מדינה בארצות הברית. הרשויות הענישו נשים על הפוריות והמיניות שלהן במידה והיא לא עלתה בקנה אחד עם רצון הממשל, הרשות המבצעת, ומוסדות הרפואה והדת.

עוד באתר כרטיס ברכה למשלוח מנות ברכה לפורים להדפסה והורדה

רשימת סרטים לנשים ועל נשיות ואהבה מומלצים לצפייה

 

הצבע ארגמן The Color Purple סרט חובה משנת 1985

בכיכובם של וופי גולדברג, דני גלובר ואופרה ווינפרי. הסרט, כמו עם הספר שאחריו נוצר, התרחש בג'ורג'יה בתחילת המאה ה-20. בחלק המוקדם של הסרט, 2 האחיות סילי ונטי הופרדו באלימות זו מזו, נאלצו לחיות את חייהן הרחק אחת מהשנייה. זוהי סצנת הסיום האחרונה, שבה סלי ונטי סוף סוף מתאחדים שוב.

סדרות ישראליות מומלצות בנושא העצמה נשית

ויש גם סדרה כזו, אפילו שתיים מרשימת הסדרות הישראליות מומלצות. הראשונה היא פריפריה אימפריה, על נשות האופנה והסטייל מרמלה, אשקלון ואשדוד. איפה יש פרקים מלאים לצפייה ישירה?. yes. הסדרה השנייה היא של HOT ואתם מכירים אותה בשם בנות ברק לצפייה ישירה פרקים מלאים. מה רואים?. על הנשים האמיצות מהמגזר החרדי שחושפות את החיים מאחורי החומות התרבותיות.

 

צפו בווידאו תתקשרי לג'יין סרטים חדשים מומלצים לצפייה