בית הדרקון פרק 2 לצפייה ישירה האישה ומלחמת הירושה

בית הדרקון פרק 2 לצפייה ישירה האישה ומלחמת הירושה

דור הולך ודור בא ונדמה היה להיסטוריה שמשפחת טארגאריין כספות השיער תמלוך על שבעת היבשות לעוד מאות שנים. אבל למציאות ביקום המקביל היו תכניות אחרות. קבלו את בית הדרקון פרק 2 לצפייה ישירה האישה ומלחמת הירושה. 

האירועים החשובים של הפרק השני

המלך מחליט לשאת אישה לאחר שאשתו נפטרה בפרק הראשון. מי זאת תהיה? החברה הכי טובה של הנסיכה. מי מתנגד? ימין המלך שהוא גם שייך לבית ואלריאן ויש לו צבא וצי אניות חשוב להגנת הממלכה.

יורשת העצר מגיעה למעלה הדרקונים, המקום שאנו מכירי ממשחקי הכס, וחוזרת משם בשלום לאחר מפגש עם הטוען לכתר שהוא גם הדוד שלה. אפילו עם ביצת דרקון במתנה. 

 

אחרי הפרק הראשון מלחמת הירושה על הכס מתחממת בית הדרקון פרק 2 לצפייה ישירה תרגום עברית 

אל תטעו לחשוב שהחיים של מלכים ונסיכים ובטח יורשי העצר הם כל כך פשוטים. קריאה אחת של דרקריס וכל המציאות משתנה. אז בטח שהסדרה החדשה, House of the Dragon שמתארת את האירועים שקדמו לסדרת המופת משחקי הכס לצפייה ישירה כל העונות. 

בית הדרקון פרק 2 לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה ספוילרים הסברים ביקורת

בית הדרקון פרק 2 לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה ספוילרים הסברים ביקורת

אז מה קרה בפרק הראשון של העונה?  

כמו באידיליה קלאסית הממלכה חוגגת וכסופי השיער מבני משפחת  טרגריאן שולטים ללא עוררין בשבעת הממלכות. הם יושבים על הכס ולא חולמים שבעוד 200 שנה הם יהיו זיכרון ולא יותר מזה. מה חשוב לזכור?. הסדרה מתארת את הסיבות שבגללן התפרקה השושלת ונכחדו הדרקונים. לקראת פרק 2 צפו בווידאו בסוף העמוד.

עוד באתר  איך יודעים שאשה בוגדת בך

מודעות גוגל




אז מאיפה הסתבכה העלילה ממנה מתחיל פרק 2 משחקי הדרקון לצפייה ישירה?. זהות היורש היא אולי הדבר הכי חשוב בחרות הנשלטות על ידי מלכים. האמת שלא צריך ללכת רחוק. שימו לב מה קורה עם משפחת המלוכה באנגליה או משפחת המלוכה בירדן. כולם חברים של כולם עד שמגיעה ההחלטה מי יהיה היורש ומי ישב על כס המלוכה. מכאן אגב השם של סדרת המקור – משחקי הכס.

אישה יורשת את משחקי הכס?. לא בבית הדרקון פרקים מלאים בווידאו

אז שימו לב לעולם שבו הם חיים. נכון שיש להם דרקונים, ויש יועצים, רוזנים ומלכים. אבל אין מצב בעולם הזה שאישה תהיה היורשת ותשב על כסא המלך. מי כן?. או כאן נכונה לצופים הפתעה וממנה מתפתחת העלילה שמובילה את הסדרה המעולה הזו.

בנטפליקס משחקי הדרקון?. מתי זה עולה? איפה אפשר לראות. 

כאן אנחנו לא אנשי בשורה. אם אתם חושבים שתוכלו לראות את משחקי הכס בנטפליקס או אפילו את משחקי הדרקון לא נראה לי שזה יקרה בקרוב. למה?. כי זו סדרת הדגל HBO. אבל תוכלו לראות את הסדרה ב VOD של הוט.

צפו בווידאו פרק 2 משחקי הדרקון לצפייה ישירה עם תרגום עברית לקראת שידור צפו בטריילר. בלוג הסדרה עם כל הספוילרים וההסברים שאתם צריכים. 

מודעות גוגל



בחזרה לעתיד בית הדרקון פרק 8 הרבה יותר אקשן ממה שחשבתם 

הטריילר החדש מציגה קפיצת זמן נוספת בבית הדרקון. הילדים הרבה יותר מבוגרים עכשיו, במיוחד איימונד שגדל משמעותית והפך להרבה יותר מאיים ואכזרי. אפילו הילדים של Rhaenyra Jacaerys, Lucerys וג'ופרי התבגרו. מה זה אומר לנו הצופים? קפיצת זמן זו פירושה גם שבריאותו של Viserys החמירה עוד יותר והוא הפך למשותק. אבל עדיים עם הכתר על הראש. גם אייגון התבגר, ועכשיו נראה הרבה יותר כמו ג'ופרי בארת'און מ"משחקי הכס", שלעתים קרובות משווים אותו אליו.