בית הדרקון פרק 4 לצפייה ישירה אם לדרקונים היו אלים

בית הדרקון פרק 4 לצפייה ישירה אם לדרקונים היו אלים

אין ספק שבעולם של משחקי הכס הגיבורים לכודים לכודים בעולם של דרמה. הכוהנים מחזיקים בשלטון ומפעילים מאחורי הקלעים את הפוליטיקה. הדרקונים מאפשרים לבני טארגאריין להשליט סדר. אבל הם עצמם לא מצליחים לייצב אותו. קבלו את בית הדרקון פרק 4 לצפייה ישירה פרק מלא אם לדרקונים היו אלים. 

בין דמיון לפנטזיה בית הדרקון פרק 4 לצפייה ישירה 

תחשבו על זה, בהקשר של משחקי הכס, בית הדרקון ואפילו סדרת ההמשך לשר הטבעות. אם סופר בז'אנר ספרות בדיונית היה מגיע אל עולם של סדרות פנטזיה האם היו כועסים עליו?. סביר להניח שכן. מדוע?. מבחינתם עולמות משחקי הכס הוא העולם האמתי. מה הם היו חושבים על ספרות מדע בדיוני?. שהיא בדיה. 

בית הדרקון פרק 4 לצפייה ישירה אם לדרקונים היו אלים

בית הדרקון פרק 4 לצפייה ישירה אם לדרקונים היו אלים

למה זה קורה?. כי בני האדם, במציאות של בית הדרקון לצפייה ישירה משוכנעים שהם יודעים את האמת על המציאות בה הם חיים. בהקשר הזה, אני מרשה לעצמי לקחת בהשאלה את ההנחה של היוונים הקדומים אודות החמורים. 

עוד באתר תמונות לראש השנה ברכות להורדה חינם חדש ומקורי 2022

הם היו נוהגים להגיד שאם לחמורים היו אלים, הם היו נראים כמו חמורים. את אותו הדבר אפשר להגיד על הדרקונים. אם להם היו אלים, הם בטח היו נראים כמו דרקונים. למה?. כי ככה זה בחיים. 

לקראת פרק 5  House of the Dragon לצפייה ישירה ספוילרים והסברים 

הפרק מתחיל בכך שרניירה  הנסיכה מטיילת בשבע הממלכות בחיפוש אחר בעל שיהיה שידוך הגון. מולה מתייצבים מועמדים פוטנציאלים. כל אחד מציג לראווה את המעמד והיכולות האישיות וכמובן גם את הנדוניה הכלכלית. נראה לפעמים שמאז חגיגה בסנוקר לא היה העולם מרוכז סביב שידוך אחד כמו שהחזקנו אצבעות ליונה ועזריאל. 

המועמדים, בין אם הם בנים או גברים, מדברים רק על האופן שבו השושלת והייחוס שלהם מועילים לכס המלכות. את האהבה מחליפה עסקת winwin. איפה האהבה? טבעה בים הצר. הכל פוליטיקה אומרת הנסיכה המשועממת וממשיכה לדרכה. תאמינו שיש לה לאן ללכת. היא ממהרת לקראת בית הדרקון פרק 6 לצפייה ישירה אשר צפוי לשנות את סוף העונה הראשונה של סדרת ההמשך למשחקי הכס. 

צפו בווידאו המלא בית הדרקון פרק 4 לצפייה ישירה לקראת שידור פרק 5 סדרת ההמשך למשחקי הכס 

 

ומה קורה בהמשך הסדרה ספוילרים שכדאי להכיר 

בית הדרקון פרק 7 הפך במהרה לפרק האהוב על מעריצים רבים בכל העולם ובצדק. בינתיים, מי שצופה בווידאו טריילר לפרק 8 של בית הדרקון. כבר יודע, מדובר באחד מהפרקים הטובים ביותר של סדרת ההמשך למשחקי הכס.